Jak zamówić etykiety do istniejącego już zamówienia

Dotyczy sytuacji kiedy chcemy zamówić etykiety do złożonego już (potwierdzonego) zamówienia.


1. Zaloguj się.





2. Wejdź w listę swoich zamówień.



3. Przy wybranym zamówieniu kliknij pokaż,aby zobaczyć jego szczegóły.




4. Kliknij guzik 'Zamów etykiety do wszystkich' lub 'Zamów etykiety do wybranych produktów' w zależności od zapotrzebowania.




5. Wybierz ilości interesujących Cię etykiet (wielokrotność 84 szt.) i przejdź do zamówienia.



6. Potwierdź zamówienie i dane dostawy.



Zamówienie na etykiety zostało złożone! Wystarczy poczekać na jego potwierdzenie przez Dział Sprzedaży.

W razie problemów przy składaniu zamówień, prosimy o kontakt z Pauliną Bąkowską - tel. 52 326 20 19.